O nas

Marka Lorens & Wiktor powstała w 1986 roku stawiając sobie za cel stać się najlepszą polską firmą w branży formalnej mody męskiej.

Lorens & Wiktor to:

  • 30 lat rodzinnej firmy specjalizującej się w modzie męskiej
  • własna sieć sprzedaży składającą się z salonów sprzedaży w Warszawie, Krakowie, Myślenicach, Poznaniu, Wrocławiu i Koszalinie oraz sieć odbiorców niezależnych w całej Polsce
  • zakład produkcyjny z nowoczesnym parkiem maszynowym oraz powierzchnie magazynowe
  • dotacje z UE na rozwój firmy oraz podniesienie jej konkurencyjności

Untitled-1

Naszą przewagę konkurencyjną budujemy poprzez rozwój oraz innowacje, dbałość o detale i ciągłe doskonalenie jakości:

  • projektujemy kolekcje w oparciu o najnowsze światowe trendy formalnej mody męskiej
  • nasze produkty wykonujemy wyłącznie z najwyższej klasy tkanin włoskich takich jak: Cerruti, Guabello, Delfino, Loro Piana i Albini, Monti, Canclini, Testa
  • nasze garnitury szyjemy wyłącznie w naszym zakładzie, a koszule w najlepszych polskich zakładach szwalniczych, pod naszym ścisłym nadzorem
  • regularnie szkolimy naszą kadrę w salonach w zakresie najwyższych standardów obsługi klienta

W najbliższych latach planujemy realizować strategię rozwoju firmy w oparciu o rozwój własnej sieci sprzedaży na rynku krajowym oraz ekspansję na rynkach europejskich, w zakresie sprzedaży gotowych wyrobów jak również świadczenia usług produkcyjnych najwyższej jakości.

Jakość

O naszej pozycji na polskim rynku oraz wysokiej jakości produktów świadczą następujące wyróżnienia i osiągnięcia:

  • w 2014 r. marka Lorens & Wiktor została nagrodzona w konkursie Wiktoria – Znak Jakości Przedsiębiorców
  • w 2013 r. marka Lorens & Wiktor została wyróżniona godłem Teraz Polska za najlepszej jakości, polskie garnitury
  • przyznawany corocznie od 2008 roku przez Europejską Kapitułę Jakości certyfikat GWARANCJI NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
  • trzecia pozycja w grupie polskich marek klasycznej mody męskiej, 47 pozycja w rankingu polskich, marek na liście najbardziej rozpoznawalnych odzieżowych marek polskich (Pentor lutym’05)
  • wyróżnienie włoskiego Instytutu Handlu Zagranicznego (Istituto Nazionale per il Commercio Estero) za wysoką jakość oferowanej odzieży męskiej, standardy obsługi klienta, oraz skuteczne wysiłki firmy w budowaniu marki „Lorens & Wiktor”
  • wyróżnienie Danish Technological Institute dla uczestniczących pracowników w szkoleniach podnoszących kwalifikację zawodową,
  • maksymalne oceny za profesjonalną obsługę w badaniach „Mystery Shopping”.